Fobijo mam, pa je nikomur ne dam

31.03.2008

Pred časom sem ugotovil, da mi letenje z avioni predstavlja odpor in da če ne bi šlo za življenje, bi se težko spravil še kdaj na letalo. Pretiravam. Dejansko me takole…malce stisne, tja čez životec ob misli na kakšen let.
Prvič sem letel z športno cessno, nato s helikopterjem in kasneje z velikimi potniškimi letali raznih vrst in velikosti. Fletno, resnično fletno, fensi-šmensi…uživancija. Vse do tistega nočnega leta iz Antalye v nevihtnem vremenu, ko so otroci jokali, se potniki spogledovali in se je pijača v kozarcih pričela prelivati čez robove. Takrat sem prvič dobil tisti edinstven občutek…in si mislil…mater crknili bomo.
Začuda sem ostal živ in posadki sem po srečnem pristanku evforično ploskal kot idiot, še dolgo minuto ali dve zatem ko so vsi ostali že prenehali.
Zdaj, ko sem po naključju nabasal na stran z naštetimi neštetimi fobijami, pa ugotovljam, da sem najverjetneje v tisti noči tudi sam fasal blažjo obliko fobije, ki sem jo do sedaj obravnaval kot strah ali blagi predsodek. Aerofobija juhuuu.

Tolažim se s tem, da nisem edini, ki jo ima in s tem, da ta fobija ne vpliva na potek mojega življenja, vsaj bistveno ne. Dejstvo je tudi, da v hiši že dolgo gostimo še eno od fobij, katere gostitelj je eden mojih družinskih članov. Do pred kratkim smo to imenovali samo …pajkou se buji…
No zdaj je ta strah končno dobil ime kot se spodobi in je prav.
Grozljivo in neusmiljeno zveneče. Arahnofobija – strah pred pajki. In mi je lažje živeti.

Pa sem se še malo ozrl po okolici, po ljudeh, po mrkih brkih, obrazih in po navadah tistih, ki me obkrožajo in ugotovil, da sem v bistvu blažji primerek s to svojo neizrazito razvito fobijo. Mnogi jih imajo in imajo jih tudi več na enkrat. To pa to, a !?
Povečini jih skrivajo in o tem ne želijo govoriti. Obnašajo se kot bi jim na ritih rastli debeli gnojni turi za katere bljižnji in daljni bolje da ne vedo. Morda se dejanski počutijo kot “pacijenti” ali pa to dejansko tudi so.

Eden od sodelavcev ima definitivno mizofobijo-strah pred umazanijo, saj si roke umiva na vsake pol ure ne glede na to, da ima opravka samo z računalnikom. Sumljiv mi je bil že prej.
Dve sodelavki sta okuženi kar z dvema istima fobijama, astrafobijo-strah pred grmenjem in strelami in sitofobijo-strah pred hrano. Enega od sodelavcev pa imam na sumu da trpi za ginofobijo-strah pred ženskami, vendar bi za to lahko imel tudi drugačen razlog. Ksenofobijo-strah pred tujci, pa ima menda tako že skoraj vsak drugi.

Se torej bojite pajkov, psov, zobozdravnikov, kač, ogledal, višine, injekcije ali samo lastne sence ?
Če se odgovor glasi: ZELO DA, potem ste tudi vi ponosen lastnik ene od mnogih oblik fobij, ki nadlegujejo mnoge od nas, pa se tega morda niti ne zavedate. Buuuuuu.
Da, da, tudi vi imate FOBIJO.
Prosim ne skočite še skozi okno, oziroma, če ste navdušeni nad dobitkom, tudi penine še ne odpirajte.
Vse kar morate zaenkrat storiti je to, da ji dodelite pravilno ime in se ga, če vam lingvistične sposobnosti to dopuščajo, tudi naučite izgovoriti inu zapisati.
Vendar brez panike, če do sedaj niste vedeli, da jo imate, potem je isto kot, da je še vedno nimate oziroma je nikdar niti niste imeli. Tako nekak ja.

Uradno naj bi vsaj eno od fobij imel vsak deseti človek, vendar se mi dozdeva, da jo ima že vsak drugi, vsaj v blažji ne moteči obliki. Nekatere od fobij so postale tako razširjene in neizrazite, da jih ljudje dejansko enačimo z neke vrste značajskimi lastnostmi. Praktično so postale majhni strahci, ki pa jih tako ali tako ima vsak, takšne ali drugačne.

Tudi vi se lahko tolažite s tem, da niste edini, ki jo ima, ali pa celo s tem, da imajo nekateri še hujše, daljše ali…pač nadležnejše ali kaj jaz vem kaj.
Torej…če nimate ene od spodaj naštetih ste takorekoč popolnoma normalen, pogojno zdrav človek.
Arahnofobijafobija-strah pred ljudmi, ki jih je strah pajkov, je že takšna. Genofobija-strah pred sexom??? Pantofobija-strah pred vsem. Heksakosioiheksekontaheksafobija-strah pred številom 666. In zame najbolj bedasta fobija vseh časov, carica Milica fobij, one and only…the great… hipopotomonstrosesquepedaliofobija-strah pred branjem ali govorjenjem dolgih besed. Če imate katero od teh potem ste morda res v težavah.

Z malo vztrajnosti se je lahko seveda rešite, vseeno pa mislim, da jo je bolje pustiti pri miru in ne bezati vanjo, če resnično ne moti vašega vsakdana.
Osebno seveda razmišljam, da sem zaradi fobije koneckoncev tudi malo drugačen, poseben, to pa menda tudi nekaj šteje.

Poznaš fobije?
http://www.kvizomania.com/kvizi/fobije/index.php

Za vsakogar nekaj.
http://sl.wikipedia.org/wiki/Fobija

Po vsem tem, vam bo menda zapasal desert, ki je bil zelo popularen v 80 ih in je k nam prišel iz Amerike, zdaj pa je že malce pozabljen. Jogurtov sladoled z malinami.

Recept:
6-8 oseb

500 g jogurta
200 ml sladke smetane
150-170 g sladkorja (oziroma po okusu)
130 g malin

Jogurt in sladkor mešamo v posodi dokler se sladkor ne raztopi. Dodamo sesekljane, zamrznjene maline in dobro premešamo. Smetano stepemo in vmešamo v jogurt. Postavimo v zamrzovalnik in premešamo vsako uro, (lahko tudi z stepalnikom) prve tri ure. Po štirih urah, ko še ni povsem zamrznjen in je lepo kremast je pripravljen za seviranje.

  • Share/Bookmark

V kategoriji Kuhanje, Sladice Tagi: , , , , , , , , , , , ,

 

54 komentarjev Dodaj komentar

  • 1. Alain  |  31.03.2008 ob 19:05

    Fobije sux, ja. Jaz npr. ne flajam. Ampak ni hujšega scenarija kot to: Strah pred kuharijo :)
    Tako enostaven recept pa tako slasten. Muki, nadaljuj s kuharijo in fotografijo. Oboje ti gre super od rok. Jebeš pajke…

  • 2. Muki  |  31.03.2008 ob 19:32

    Muki

    @Alain, Ej to s kuharijo bi me pa res bolel. Upam, da me nekoč ne prestraši kakšna reč v lastnem loncu. Ma ja ker nimam fobije na pajke, se moram pa jaz zdej z njimi zezat.

  • 3. vale  |  31.03.2008 ob 19:51

    Jep imam veliko fobijo že od malega. Bojim se črvov, glist in deževnikov. Ko sem bila majhna nisem hotela ob deževnem vremenu v šolo, ker so po cesti lazili deževniki. Tudi, ko sem se še prehranjevala v naši menzi, v deževnem dnevu nisem šla na malico. Na tleh so namreč lazili ogromni črnobilski deževniki, ki so jih tovornjaki, ki so vozili mimo, tako lepo dali na pol ali jih sploščili v palačinke. Ijoj, mi je že slabo, bo kar nehala pisat.

  • 4. M&M  |  31.03.2008 ob 19:54

    M&M

    hehe, a je kje še kej odprto? :)
    ti jutri povem kakšne imam fobije :) zdle bi pa najraje ta tvoj sladoled, dio mio.

  • 5. tisa  |  31.03.2008 ob 20:01

    Glede na to, da se da fobije opravljati tudi tako, da dražljaj, ki povzroča fobijo povežeš s kakšnim prijetnim dražljajem, predlagam da se med leti strežejo take sladice. Bi šla z veseljem letet ;)

  • 6. Muki  |  31.03.2008 ob 20:21

    Muki

    @Vale,
    Đizs Vale deževniki? Ko bi bile vsaj kače, da se bolj grozno sliši. No ja tebi so menda zgledali še večji od kač. Kakorkoli že exotika na krožniku ni zate. :)

    @M&M,
    Brzinsko se gibaj ja. Do kremne faze froyo-ta rabiš natanko 4 ure. Se pravi polnočna pajama žurka na vidiku. :D

    @Tisa,
    Ja fletna ideja. Čeprav mislim, da je mehanizem zdravljenja malce drugačen.
    Neglede… glejmo pajke in deževnike in jejmo sladoled. heee :)

  • 7. tisa  |  31.03.2008 ob 20:38

    Prva zdravljenja fobij so potekla na način, da se je nek dražljaj, ki je povzročal strah, postopno povezalo z prijetnimi dražljaji. Danes obstaja več načinom, od sistemetične desenzitizacije, tudi kakšni bolj averzivni načini. Včasih (ko gre za “nepojasnjene” fobije, pri katerih se predvideva, da bo zdravljenje ene fobije le sprožilo drugo, pa se priporoča kar analitsko terapijo.

  • 8. drpauli  |  31.03.2008 ob 22:13

    tisa, že že, zdravljenje sigurno poteka tako. Ampak vprašanje je, kako učinkovite so te metode.

    Če se zavedaš, da je problem v pogojenem podzavestnem odzivu, ki ga ta oseba doživlja zaradi x dražljaja (npr: pajek), potem je najbolj učinkovit pristop tisti, ki deluje na enaki ravni – s podzavestjo.

    Primernejši način je torej preprosta odstranitev čustvenega odziva na dražljaj. Orodja so pa lahko različna… Od neuro-lingvističnega programiranja (fast phobia cure) ter hipnoze, pa do raznih bolj eksotičnih tehnik kot sta EFT in EMDR.

    Večina teh pristopov deluje na principu, ki prepreči prenos dražljaja v originalni obliki do amigdale. Prenos gre torej: vizualni stimulus -> notranja predstava -> informacija pride do amigdale -> čustvena reakcija (poenostavljeno).

    Če nam uspe spremeniti notranjo predstavo, bomo tudi spremenili čustven odziv, ker za “sprožitev” fobije amigdala potrebuje točno določen input.

    Tako lahko na primer že čisto preprosta modulacija vizualne predstave iz barvne v črno-belo močno zmanjša fobijo. Na nas je potem le še, da jo pogojimo.

    PS: muki super slike!

  • 9. Muki  |  1.04.2008 ob 08:37

    Muki

    @DrPauli,
    Hvala za strokovna pojasnila. Priznam, da tehnik in postopkov ne poznam, razen ene(NLP) pa še to le okvirno. Moje komentiranje je zatorej odveč.
    Morda pa bo kdo s tvojo pomočjo le našel rešitev za svojo fobijo.
    LP

  • 10. vale  |  1.04.2008 ob 12:34

    Muki jep, deževniki. Lahko kar bruham, ko ga vidim. Enkrat so mi ga frendi namotali na ročko od motorja. Potem jim je bilo žal, ker sem skoraj skupaj padla … kače so mi pa čisto kul, nč ne bojim, ker niso sluzaste kot ti gnjusi, ki prilezejo iz zemlje, pa še vse smrdi po njih …aaaaaaa, spet preveč pišem o tem. Ne paše sploh na tako estestki blog kot je tvoj.

  • 11. vale  |  1.04.2008 ob 12:34

    Aja moji fobiji se reče HELMINOFOBIJA …

  • 12. Muki  |  1.04.2008 ob 13:20

    Muki

    @Vale,
    V bistvu za večino ni tako nagravžno, kot se zdi tebi sami. Zatorej mislim, da je moj blog sposoben to prenesti.

  • 13. Alain  |  1.04.2008 ob 19:12

    Zanimivo se je razvila ta debata :) Jed za to priložnost: Deževniki na posteljici iz zaprtih prostorov s pajkovo omako po višinsko

  • 14. GRiSON  |  2.04.2008 ob 07:04

    GRiSON

    Muki, ponavadi imam nizek krvni pritisk, zdravnica pa mi vedno izmeri previsokega. Vedno mi pravi, “vi imate previsok pritisk!”. Sedaj mi je šele danes kapnilo, imam zdravnicafobijo. Še vedno boljše kot sitofobija – strah pred jedmi :D .

  • 15. Muki  |  2.04.2008 ob 07:36

    Muki

    @Alain,
    Srtonosna kombinacija. Se ne bojiš, da boš imel še koga na vesti? :D

    @Grison,
    Važno je samo, da imaš fobijo, ker drugače bi te imel za čudnega. :) :)

  • 16. tisa  |  2.04.2008 ob 22:57

    V kolikor so razlogi za terapijo podzavestni, bi bila verjetno še nejboljša psihoanaliza (čeprav je dolgotrajna). Prav tako pri vsakem strahu še ne bi govorila o fobiji ;) .
    Zanimivo je, da med članki, ki sem jih izbrskala o fobijah niti en ni omenjal NLP kot metode zdravljenja. Sistematična desenzitizacija se vsekakor še uporablja.

    Našla pa sem en članek prav posebej za vale ;) . In sem kar prilepila povzetek (Buchanan, J. A.; Houlihan, D. (2008). The use of in vivo desensitization for the treatment of a specific phobia of earthworms. Clinical Case Studies, 7(1), 12-24.
    Graduated in vivo desensitization was used to treat an intense fear of earthworms in a female college student. The participant reported intense physiological anxiety and avoidance behavior in situations where worms could be encountered. Treatment outcome was measured using a behavioral avoidance test (BAT) and the State-Trait Anxiety Inventory (STAI). Exposure therapy sessions required the client to confront a variety of anxiety-producing situations arranged in a hierarchy. Results indicated that at posttreatment the client was able to complete the BAT and was able to complete the fear hierarchy. State anxiety scores as measured by the STAI declined by 50% from pretreatment to posttreatment. In addition, the client reported little subjective anxiety and no avoidance of situations where worms might be present at posttreatment. The client maintained all posttreatment gains at 1-, 5-and 8-month follow-ups.

  • 17. drpauli  |  3.04.2008 ob 17:58

    Tisa beri:

    Hipnoterapija:

    Spiegel, David, (1998). Report in the Harvard Mental Health Letter, vol. 15, p. 5-6.
    Povzetek:
    One seven-year study showed that 50% of patients afraid of flying were improved of cured after Hypnosis treatment for a fear of flying.

    NLP:

    Allen, K., (1982) “An Investigation of the Effectiveness of Neuro Linguistic Programming Procedures in treating Snake Phobias” (in Dissertation Abstracts International 43, 861B). This study of 36 undergraduate students with snake phobias found the NLP process behaviourally as successful as far longer behaviourist Massed Systemic Desensitisation regimes, and more convincing subjectively to the participants.

    Einspruch, E. (1988) “Neurolinguistic Programming in the Treatment of Phobias” in Psychotherapy in Private Practice, 6(1): 91-100. In this study from the University of Miami Phobia Trauma Clinic, 31 phobic clients were seen in group therapy, and 17 in individual therapy. The subjects were given questionnaires before and after therapy, and these suggest that the technique is successful for symptoms of both anxiety and depression in clients with phobias.

    EMDR:

    De Jongh, A. Ph.D. (1999). “Treatment of Specific Phobias with Eye Movement Desensitization and Reprocessing (EMDR): Protocol, Empirical Status, and Conceptual Issues”.
    Povzetek:
    Both uncontrolled and controlled studies on the application of EMDR with specific phobias demonstrate that EMDR can produce significant improvements within a limited number of sessions.

    Muris and Merckelbach (1995) used EMDR with spider phobics. Two adult spider phobic subjects were first treated with an hour-long session of EMDR. Improvements were found on both self-report measures of spider fear and a behavioral measure post-EMDR treatment. Next, they received 2.5 hours of in vivo exposure, after which the subjects were able to actually touch the spider.

    EFT:

    Wells, S., Polglase, K., Andrews, H., Carrington, P., & Baker, A.H. (2003). Evaluation of a Meridian-Based Intervention, Emotional Freedom Techniques (EFT), for Reducing Specific Phobias of Small Animals. Journal of Clinical Psychology, 59 (9). 943-966.
    Povzetek:
    This study by Steve Wells, Kathryn Polglase, Dr. Henry B. Andrews, Patricia Carrington and Harvey A. Baker found EFT to effectively treat specific phobias in just a 30-minute treatment session, and the results were superior to an alternative deep breathing treatment. This was the first controlled scientific study into the effectiveness of EFT published in a peer-reviewed journal.

  • 18. lilija  |  3.04.2008 ob 18:36

    Muki, ampak tole zgleda spet tako fantastično, da si bom eko sladoled pripravila takoj ko bo malce bolj vroče. Fobije pa imamo verjetno kar vsi in tako kot praviš se mogoče nekateri sploh ne zavedajo da jih imajo. Ali obstaja ime za fobijo pred izpiti he,he? Kajti mojega dragega bo enkrat kar kap, pa tudi sama sem imela težave in da o pajkih (tavelikih) sploh ne govorim.

  • 19. Muki  |  3.04.2008 ob 18:55

    Muki

    @lilija,
    pa res ne rabimo čakati do poletja, da si bomo privoščili sladoled. :) Ti kar zdaj navali, bližnji bodo veseli.
    Ja nove fobije pa dejansko nastajajo po tekočem traku. Najnovejša je povezana z uporabo mobilnikov in strahom pred prazno baterijo, nedosegljivostjo ali območjem brez signala. :) Tako da najverjetneje obstaja tudi ta pred izpitom. Pajki pa…klasika.

  • 20. tisa  |  3.04.2008 ob 20:35

    Super! Saj več načinov kot je za odpravljanje fobij, več možnosti je, da lahko vsakdo najde kakšnega ki mu ustreza ;)

  • 21. drmagnum  |  3.04.2008 ob 23:17

    drmagnum

    Sladoled imam rad zaradi tega, ker je hladen. Z raznimi fobijami se pa ne srečujem.

  • 22. Muki  |  4.04.2008 ob 08:47

    Muki

    @drmagnum, ti si enden redkih srečnežev na tem planetu. :)

  • 23. GRiSON  |  5.04.2008 ob 06:00

    GRiSON

    Muki, zadnje čase me je strah komentirati :D .

  • 24. Muki  |  5.04.2008 ob 17:36

    Muki

    @Grison, ja mene pa komentarje brati :D

  • 25. minnie  |  6.04.2008 ob 20:24

    minnie

    Muki, kdaj boš organiziral kakšen kuharski tečaj?? :)

  • 26. Muki  |  7.04.2008 ob 09:42

    Muki

    @minnie,
    ja, to bi pa bila komedija… pomoje bi se sam več naučil od tečajnikov, kot oni od mene… :D

  • 27. Lilija  |  7.04.2008 ob 11:53

    Sladoled mi deajnsko najbolj paše, ko je ful vroče. Sicer bo pa kmalu vročina, tako da bom poskusila. Ja, kuharski tečaj pa ni slaba ideja. Če ne kuharski pa fotografski…

  • 28. Muki  |  7.04.2008 ob 13:39

    Muki

    LIlija, Ne ga biksat, lepo te prosm…. :)

  • 29. kamper  |  8.04.2008 ob 06:00

    kamper

    Jaz imam strašansko fobijo,strah me je pred tem,ker ne morem takoj poskusiti jogurtovega sladoleda z malinami :lol:

  • 30. Muki  |  8.04.2008 ob 08:25

    Muki

    @kamper, to je pa nova vrsta fobije! Predlagam poimenovanje: kamperosladomalifobija -strah pred nedosegljivostjo malinovega sladoleda :D

  • 31. zdravje  |  8.04.2008 ob 11:24

    Muki,
    mogoče veš, kako se reče, če imaš fobijo pred stopnicami?
    Jaz sem namreč ekspert za padanje po stopnicah. He, he, enkrat sem celo preval naredila po betonskih stopnicah in ostala v enem kosu. Pa v ribo sem tudi že nekajkrat zgrmela. K sreči obstajajo ograje in se držim za njih kot klop, pa je stvar rešena :-)

    Recept za jogurtov sladoled z malinami sem si shranila, izgleda zeeeeeelo slastno :-) Hvala ti zanj!

  • 32. Muki  |  8.04.2008 ob 12:05

    Muki

    @Zdravje, seveda obstaja ime tudi za stopnično fobijo oz.,strah pred vzpenjanjem-spuščanjem oz. padcem po stopnicah- (ang.) Climacophobia.
    Kakorkoli že fobijo imaš po nepotrebnem, ker stopnice ti očitno ne morejo do živega. :D
    Pomena besed “zgrmeti v ribo” pa ne razumem. :)

  • 33. GRiSON  |  8.04.2008 ob 19:04

    GRiSON

    Mislim, da je to nekaj podobnega, kot kadar smučaš in ti gredo smuči narazen, ti pa poletiš z obrazom v sneg :D .

  • 34. zdravje  |  8.04.2008 ob 19:22

    Muki,
    ja, to pa res, mi tile poskoki kar ne pridejo do živega :-)
    Bi bilo možno, da sem bila v prejšnjem življenju kaskader??
    Viš, viš, Grison si pa to dobro predstavlja :-)

    Hm kako naj ti pojasnim, kako obvladam “v ribo” ;-)
    Aha, takole gre: najprej ti “vzame” noge, potlej treščiš na kolena, roke ti potegne nazaj in greš oz. se telo pelje po stopnicah. Glavo nevede držiš pokonci. Vmes kolena nekajkrat udarijo ob rob stopnic in že si na dnu. Potlej nekaj časa ležiš in ko ugotoviš, da si še v enem kosu: vstaneš :-) Obraz vedno ostane nepoškodovan. Kasneje se od kolen navzdol po nogah naredijo bule ali hribčki, na katere daš led. Ta lepotna napaka seveda ostane doooolgo časa ;-)

    Si sedaj bolje predstavljaš?

  • 35. Muki  |  9.04.2008 ob 10:08

    Muki

    @Zdravje, auč. Zelo nazorno. Nekaj gumijastega je v tebi. :)

  • 36. Lilija  |  10.04.2008 ob 08:08

    Muki, ali obstaja ime za strah oz. fobijo pred gledanjem Big Brotherja, namreč včasih ga pogledam, pa imam sedaj strah saj naj bi me poneumljal, oz. strah pred branjem knjige, ki ni preveč “intelektualna”, ali pa strah pred poslušanjem glazbe, ko to ni Predin?! Uf, še sreča da sem dipl., sicer bi me bilo strah da nisem intelektualka, ali pač glede na vse zgoraj našteto (he, he), mislim da se ta fobija imenuje kvaziintelktofobija.

  • 37. Muki  |  10.04.2008 ob 08:57

    Muki

    @Lilija, huh…kaj pa vem. Strah pred gledanjem big brotherja? Ja verjetno ga kdo ima, vsaj v obliki in smislu- upam, da ne zvedo da gledam ta šit, ker si bom skvaril image- in potem skrivnopritlehno konzumirajo to vsebino če le utegnejo.

    Odkrito povedano sem že nekajkrat odložil objavo o hipokritskih gledalcih -po večini dejansko izobražencih- ki bijejo sveto vojno naspram tumpasto-plitki raji, ki v big brotherju celo najde zabavo.

    Osebno pa mislim, da BB zrelega-uravnovešeno-neobremenjenega gledalca nikoli ni in ne bo poneumljal. Ogleda BB-ja se lahko bojijo samo zgoraj omenjeni osebki s strahom pred lastnim-največkrat namišljenim ugledom in osebe, ki so v življenju že od prej podvržene pretiranemu vpijanju širših medijskih vsebin ki jih dojemajo kot “svete” vsebine.
    Morda nekoč kaj več o tem.
    Tako da…ja upravičeno se jeziš če mene vprašaš. :)

  • 38. Lilija  |  11.04.2008 ob 08:23

    Muki, se strinjam s tabo.

  • 39. vlatka  |  14.04.2008 ob 22:30

    vlatka

    ohoho,

    dober zapis. Jaz imam strahofobijo. Strah me je straha. :)

  • 40. Muki  |  15.04.2008 ob 08:36

    Muki

    @Vlatka, da ti jo še znanstveno krstim – ime ji je Fobofobia.

  • 41. GRiSON  |  16.04.2008 ob 06:31

    GRiSON

    Muki, mesec je naokoli :D .

  • 42. GRiSON  |  16.04.2008 ob 06:32

    GRiSON

    Potrebujem nov recept ;) .

  • 43. Muki  |  16.04.2008 ob 08:20

    Muki

    @Grison, ja, ja, ja vem, vem. Neki sem lenuh, zdaj na pomlad in tempo mi drastično upada. :D Menda do nedelje nekaj spacam.
    Mimgrede, ti bi bil pa idealen za kakšnega nadzornika v rudniku ali pa na kakšni plantaži a veš. :)

  • 44. zdravje  |  16.04.2008 ob 08:38

    Muki,

    zgleda, da res drži tista: da če še nisi “na vrsti”, se ti ne zgodi hudega :-)

  • 45. Muki  |  16.04.2008 ob 11:24

    Muki

    @Zdravje, ja tako nekak, se strinjam. :)

  • 46. bunny  |  17.04.2008 ob 10:02

    bunny

    Jst mam pa aerofilijo, ker obožujem lete, tudi tiste s hudimi turbolencami. Ne vem zakaj, ampak vedno imam občutek, da se mi ne more zgoditi nič hudega. J****ga, če cvikaš, potem ti polovica lajfa uide brez da bi zares probal, kaj pomeni živeti.
    Kar se tiče fobij…nobena ni izrazita, mislim pa da me najbolj tare strah pred dolgočasjem.
    Desert zgleda hudo dobro, tako da je danes v planu kakšna od sladic (v slaščičarni seveda).
    Čestitke!

  • 47. Muki  |  17.04.2008 ob 11:10

    Muki

    @bunny, jaz sem imel na začetku tudi občutek, da se mi ne more nič zgoditi… :D … no važno je, da uživaš. Je pa tudi res, da na to, kdaj se ti bo kaka fobija zalepila za vrat, nimaš zavestnega vpliva. Cukr si pa le privošči.

  • 48. GRiSON  |  19.04.2008 ob 07:04

    GRiSON

    Muki, pazi 1/3 časa v življenju prespimo, ne pekorači preveč. Delo sprejmem, motor za nadzor že imam :D .

  • 49. GRiSON  |  26.04.2008 ob 08:28

    GRiSON

    Danes je dan za tek :D .

  • 50. Storyteller  |  27.04.2008 ob 21:20

    Sem sprobala to slasno sladico v soboto :-D Se že veselim novih objav in novih kulinaričnih užitkov! :-)

  • 51. zdravje  |  27.04.2008 ob 21:26

    Muki,

    a boš april kar “preskočil”? :-)

  • 52. Muki  |  29.04.2008 ob 18:27

    Muki

    @grison, ja, danes je dan za dober tek. :)

    @ Storyteller , evo danes končno nova. Ne priporočam! ;)

    @Zdravje, Evo lovim zadnji vlak. Zdaj mam en mesec mir. ;)

  • 53. minnie  |  22.05.2008 ob 00:07

    minnie

    Muki kaj naj rečem- NEVERJETNO! Vsi tvoji recepti so neverjetni, sploh pa fotografije! Daj se prijavi vsaj v NeDelo v kuharsko prilogo, da bodo videli, kako se stvari streže ;)

  • 54. Muki  |  22.05.2008 ob 11:12

    Muki

    @minnie, hm hm, khm…kaj naj rečem…mogoče mi celo uspe kje kaj objavit, če mi boste v takem tempu redno glavo pral. :) :)

Komentiraj

ne bo objavljen

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

Dovoljeni so naslednji HTML ukazi:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trackback na to objavo  |  Prijavi se na RSS komentarjev


info

Vse fotografije in besedila objavljena na blogu so last avtorja bloga. Za uporabo fotografij in besedil potrebujete privoljenje avtorja. Morebitna vprašanja oz. komentarje lahko pošljete tudi na: MUKI.BLOG@GMAIL.COM